Kapat
Reklam Alanı
Reklam Alanı
Nasıl Yapılır? 299 0

Dijital Pazarlamada Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

Günümüzde mal ve hizmetleri en kolay ve geniş çaplı yayınlama imkanı dijital pazarlamada mümkün. Peki dijital pazarlama yaparken dikkat etmemiz gerekenler, müşterilerin dikkat ettikleri nelerdir sizlere kısaca madde madde verelim.

  • İçeriği kişiselleştirme: Müşteriye uygun tavsiyelerle alışveriş sepeti oluşturulduğunda müşterilerin %92’si alışverişi tamamlıyor, kişisel taleplere uyan sepetlerin ödemesi yapılıyor.
  • Gizlilik önemli: Müşteriler bir siteden alışveriş ederken gizliliğe önem veriyor. Alışveriş edenlerin %55’i gizliliği ön plana almış sitelerden alışveriş etmeyi tercih ediyor.
  • Videonun gücü: Müşterilerin %79’u ürün ile ilgili bir video izliyor ve ürünü tanımaya göremeye çalışıyor. Daha sonra ürünle ilgili yazı okuyor. Videolar dijital pazarlama konusunda oldukça önemli.
  • Öneriler: Müşterilerin %70’i diğer müşterilerin önerilerini dikkate alıyor.
  • Yapay zeka: 200’den fazla şirket yöneticisinin%75’i önümüzdeki 3 yıl içinde yapay zekanın iş kollarında daha etkin olacağını düşünüyor.
  • E-posta’nın etkisi: Dijital pazarlama, internet üzerinden reklam vs konusunda e-posta en etkili araç olarak görülüyor ve çok daha etkili geri dönüş sağladığı gibi daha fazla insana ulaşma imkanı sunuyor.
  • Mobil bağlantı: Yöneticilerin %86’sı mobil bağlantıların gelişmesiyle birlikte telefonla arayış içinde olan müşterilerin sayısının her geçen gün artacağını düşünüyor.
  • Arama konusunda müşteri eğilimleri: İnternette yapılan her 5 aramadan 1’i sesle gerçekleştiriliyor.
  • Canlı destek: Müşterilerin %82’si şirketlerin 7/24 açık bir destek sistemine sahip olması gerektiğini düşünüyor.
  • Ürün tercihleri: Müşterilerin %82’si ürüne karar verirken telefonlarını kullanarak bilgi topluyor.
  • Sosyal medya hikayeler özelliği: Kısa süreli yayında kalan içeriklerin kullanımı ve etkisi gün geçtikçe artıyor.
  • Genç müşteriler: 2020 yılında internet üzerinden alışveriş yapan müşterilerib %40’ı Gen Z denilen daha genç müşterilerden oluşacak.
  • Sosyal medya etkisi: %28’lik bir müşteri oranı ürün aramak için 2017 yılında sosyal medya sitelerini kullandı.
  • Mobil uygulamalar: Müşterilerin %41’i farklı cihazlardan ürün satın alabiliyor.
  • Mobil ödeme yöntemleri: Gelişen teknolojiyle birlikte mobil ödeme yöntemleri de daha fazla kullanılmaya başlandı.

Bu hususlar son zamanlarda dijital pazarlamaya yön veren değişiklikleri içeriyor.

Bir önceki yazımız olan Pubg Mobile Grafik Ayarları Nasıl Yapılır? başlıklı makalemizde grafik ayarı, grafik ayarlarını değiştirme ve PlayerUnknown's Battlegrounds hakkında bilgiler verilmektedir.

Murat İşbilir {muratisbilir}

Sen Anlat Biz Yazarız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.